علی جوان جعفری

اقتصاد و توسعه

۲ مطلب در بهمن ۱۳۹۷ ثبت شده است

هشت گام تاکارآفرینی(گام پنجم: بازارشناسی)

در این بخش سعی داریم تا با نحوه بازار شناسی و پیداکردن مخاطب برای محصول خود آشنا شویم.

در واقعتحقیقات بازار(بازار شناسی)، جمع آوری و تجزیه و تحلیل سیستماتیک و هدفمند از داده هایی در مورد بازار هدف، رقابت، 

و محیط است.

دقت کنید که بازار شناسی با بازاریابی متفاوت است. در واقع بازار یابی برای محصول تولید شده صورت می گیرد درحالیکه بازار شناسی برای تعیین نوع و ویژگی های یک محصول انجام می­ گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ali javan

هشت گام تا کارآفرینی(گام چهارم :طراحی محصول)


محصول
اگر سه گام قبلی را به دقت طی کرده باشید، اکنون وقت آن است که کیک ایده خودرا درون فر گذاشته و آن رابپزید.
حال، چه کیکی مد نظر ماست ؟ به عبارت دیگر، محصول ما باید چگونه باشد تا مشری را جذب کند؟

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ali javan